Kies een menu optie

Klachtenprocedure

Heb je een probleem of klacht en kom je er niet uit dan kan je een klacht indienen bij het bestuur. 

  • Gebruikers met een klacht kunnen hun klacht sturen t.a.v. het bestuur naar info@examenplatformuv.nl
  • Het bestuur neemt de klacht in behandeling. 
  • Binnen drie weken na het indienen van de klacht neemt het bestuur een besluit en informeert de indiener van de klacht. 
  • Alle communicatie en afspraken worden vastgelegd.

Feedbackprocedure 

Heb je een vraag of opmerking over de examenproducten dan kan je deze indienen bij het examenbureau. 

  • Stuur een bericht met de naam van het examen en de examencode t.a.v. het examenbureau naar info@examenplatformuv.nl 
  • De examendeskundigen en de examenbureau manager beoordelen de feedback. 
  • Binnen drie weken na het indienen van de feedback ontvang je een reactie. 
  • De procedure wordt gevolgd zoals beschreven in het handboek kwaliteitsborging.